Site pictogram Alkmaar Start

Restitutiebeleid

Restitutiebeleid van alkmaarstart
Lees het volgende aandachtig door en stuur ons vervolgens een restitutieverzoek door een ticket aan te maken in de supportsectie.

Restitutieverzoeken moeten duidelijk en acceptabel zijn:
√ Vraag vóór aankoop een proefaccount aan. We hebben een proefaccount aangemaakt zodat u het kunt testen. Als u niet tevreden bent, koop dan geen langdurige dienst.

√ Als uw internetsnelheid traag is, kunt u onze alkmaarstart-diensten niet zien en gebruiken en vervolgens een restitutie aanvragen.

√ Het grote alkmaarstart-team staat altijd klaar om 24 uur per dag, 7 dagen per week te reageren. Als u de alkmaarstart-dienst om welke reden dan ook niet kunt instellen op uw apparaten, is restitutie niet mogelijk. Raadpleeg de benodigde tutorials over het instellen van IPTV.

√ Als u een fout heeft gemaakt bij het kiezen van de dienst en de betaling heeft voltooid, kunt u een ticket vinden in de supportsectie met de titel: Maak het aan, dan zal ons supportteam het beoordelen, accepteren en de terugbetaling uitvoeren. ; Betalingsfout; Dit betekent dat u een service van 3 maanden wilt kopen en per ongeluk voor een jaar of korter hebt betaald.

√ Als uw account 7 dagen later verloopt, wordt het terugbetalingsverzoek niet geaccepteerd.

Mobiele versie afsluiten