Restitutiebeleid

Restitutiebeleid van alkmaarstart
Lees het volgende aandachtig door en stuur ons vervolgens een restitutieverzoek door een ticket aan te maken in de supportsectie.

Restitutieverzoeken moeten duidelijk en acceptabel zijn:
√ Vraag vóór aankoop een proefaccount aan. We hebben een proefaccount aangemaakt zodat u het kunt testen. Als u niet tevreden bent, koop dan geen langdurige dienst.

√ Als uw internetsnelheid traag is, kunt u onze alkmaarstart-diensten niet zien en gebruiken en vervolgens een restitutie aanvragen.

√ Het grote alkmaarstart-team staat altijd klaar om 24 uur per dag, 7 dagen per week te reageren. Als u de alkmaarstart-dienst om welke reden dan ook niet kunt instellen op uw apparaten, is restitutie niet mogelijk. Raadpleeg de benodigde tutorials over het instellen van IPTV.

√ Als u een fout heeft gemaakt bij het kiezen van de dienst en de betaling heeft voltooid, kunt u een ticket vinden in de supportsectie met de titel: Maak het aan, dan zal ons supportteam het beoordelen, accepteren en de terugbetaling uitvoeren. ; Betalingsfout; Dit betekent dat u een service van 3 maanden wilt kopen en per ongeluk voor een jaar of korter hebt betaald.

√ Als uw account 7 dagen later verloopt, wordt het terugbetalingsverzoek niet geaccepteerd.